4 Ağustos 2012 Cumartesi

AVON PERCEIVE

merhabalaarrr. uzun suredir bisey paylasmiyoruz afdersiniz :) sizlere bugu avon perceive vucut spreyini tanitmak istedim. benim parfum ve vucut spreyi takintim var cunku. yaz gunlerinde parfum kullanmaktan pek hoslanan biri degilim. Agir gibi geliyorlar cunku bana. bu kokuyu da katologta gordum tam olarak bilmeden kokusunu alfim indirimdeydi de hazir kacirmak olmaz dedim yaninda bir de little black dress aldim . yanlis hatirlamiyorsam bir tanesini 5,90 gibi bi fiyata almistim. kokusuna gelirsek ben cok cok begendim keske stok yapsaydim diye dusundum hatta ama ne yazik ki gecti artik. indirimde yakarsam parfumunu de alirim kesinlikle. yaz gunleri icin kesinlikle oneririm :)

2 yorum:

  1. Kuaför Malzemeleri  çok güzel bir yazı son zamanların yükselişte olan
    kozmetik ürünleri bu sitede mevcut indirimli ürünler gündemde

    YanıtlaSil
  2. En Ucuz Makyaj Malzemeleri  Çok güzel bir yazı son zamanlarda en çok
    gündemde olan kozmetik ürünleri ve kuaförler için en uygun malzemeler bu site üzerinde uygun fiyatlarla mevcuttur...

    YanıtlaSil