21 Haziran 2012 Perşembe

Gece Kremi - Nemlendiricim

merhabaaa . bugün sizlere doktorum tavsiyesi ile almış olduğum La roche Posay Effaclar duo yu tanıtacağım. benim yüzüm biraz hassas nemlendirici sürmesem gerilir kurur , sürersem de sivilce olur . o yüzden nemlendirici seçmek benim için çok çok zor . yüzüm çok feci şekilde alerji olmuştu tedavi gördüm ve sonunda doktorum da yüzüm sivilceli olmamasına rağmen meyilli olduğu için bu kremi verdi. uzun süredir kullanıyorum . yüzümde sivilce yapmadı bu konuda kendisini çok beğendim fakaatt yüzüm sivilceli olmadığı ve hassas olduğu için günde 2 kez sürünce rahatsız etti biraz günde 1 kez sadece geceleri sürmek yeterli oluyor benim için . bu krem minik minik belli olmayacak şekilde hafif soyulmalar yapıyor bu şekilde etkisini gösteriyor. ben beğendim kendisini tekrar alır mıyım bilmiyorum onun yerine gene aynı markanın başka nemlendiricisini almayı düşünüyorum . kremi bu siteden 40 liraya almıştım . Antalya' da olmama rağmen kargom 2. günde elimdeydi. yüzü sivilceye meyilli olan yağlı ciltlere , sivilceli ciltlere tavsiye ederim =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder