11 Temmuz 2012 Çarşamba



Merhabalar. Sıcak yaz günlerinden dolayı sık sık parfüm ve deodorant yeniliyoruz benimde bu yüzden aklıma çok sevdiğim doğal bir ürün geldi. Doa solid parfüm. Ürünlerini doğal olarak üreten , bizlere en iyi hizmeti sunmak için ellerinden geleni yapan ve fiyatları da oldukça uygun olan bir marka Doa. Ben Japon kirazı solid parfümünü kullanıyorum . koku zevkleri kişiden kişiye değişir ama bu ürünü kullanan herkes aşırı derecede memnun. içerisinde : balmumu , shea yağı , parfüm , hint yağı var. ürünün yapısı kremsi. elinize aldığınızda eriyip sıvı bir yapı alıyor. kokusu da kalıcı =) ben kendisini çok seviyorum bittikçe de tekrar tekrar alacağım bu üründen =) sizlere de tavsiye derim fiyatı da 5.5 tl civarı piyasadaki benzer ürünlere göre oldukça ucuz =)

3 yorum:

  1. ben ilk kez görüyorum :)
    etkisine göre gerçekten fiyatı çok uygun nerden bulabilirim ben bu üründen:)
    teşekkürler paylaşım için:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arama motoruna doa kozmetik yazarsan bulabilirsin =) diğer ürünlerine de göz atmanı öneririm =) faydalı olduysa ben mutlu olurum =)

      Sil
    2. teşekkür ederim :)bakıyorum hemen:)




      beklerim bloguma bende ;)
      http://tozpembedunyammm.blogspot.com/

      Sil