3 Temmuz 2012 Salı

Selective pro tek ammino keratin

Bugün birazcık saçlar için bakımdan bahsedelim. size kokusuna kendisine bayıldığım saç bakım ürünlerimden birini anlatmak istiyorum. Selective Protek Ammino Keratin nasıl harika bir ürün olduğunu anlatamam . Üyesi olduğu forum sitesinde okumuştum bu ürünle ilgili yazılanları dayanamayıp o gün gidip almıştım . saçlardaki kırıkları onarıyor , boyadan , fönden , işlemden zarar görmüş saçları toparlıyor  , açılmaktan uzayan kopan lastik gibi olan saçları düzeltiyor. saymakla bitmez herhalde. kokusu da muz gibi misss gibi kokuyor. tüpün üzerinde nasıl kullanılacağı yazmıyor ama çeşitli kullanım şekilleri var . birincisi duştan sonra saçlarınza diplere gelmiycek şekilde sürüyoruz. saçlarımıza bone geçiriyoruz ve fön makinasi il ısı veriyoruz en az 25 dakika bekletip yıkıyorz . yumuşacık hareketli sağlıklı saçlar bizi bekliyor. diğer bir kullanım ise saçlarımıza sürüyoruz ve bonemizi takıp sıcak havlu sarıyoruz ısı veriyorz ama uzuuun süre bekletiyoruz 8saat bekletenler bile var ki bende onlardanım:)  tavsiye eder miyim kesinlikle evet bittikçe tekrar alacağım ürünlerden . ben ürünü Antalya'dan 35 liraya almıştım ama piyasada daha ucuz . ben bir çok ürünümü bu siteden alıyorum ve kendilerinden çok memnunum  .  tık tık   :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder