6 Temmuz 2012 Cuma

Sarıkız saç serumu

Merhabalar :) bugün gene saç ürünlerinden biri hakkında konuşalım . Saç bakım ürünlerine ba-yı-lı-yor-um . Daha önceden hiç serum kullanmamıştım fakat yaptığım maskeler sayesinde kırıklarım da yoktu ama maskeler biraz uğraştırıcı olduğu için daha az maske yapmaya karar verdim ve saç serumu almak istedim. Aklımda Nevacare ve sarıkız vardı ilk denememi sarıkızdan yana kullanmak istedim. bu siteden 14 tl gibi uygun bir fiyata aldım yanında 125ml mavi suyu da hediyeydi boyalı saçlar için olanından .  Ben ona bayıldım hemde çok :) kokusu , saçlarıma etkisi çok güzel. eskiden bukle bukle kıvırcık maşalı gibi kabarmayan saçalrım vardı . zamanla işlem göre göre buklelerim bozuldu ve dalgalar geldi aslında dalgalı halide güzel , elektiriklenmesi dışında. sarıkız saç serumu bu sorunumu çözdü . saçlarımı yıkadıktan sonra ıslaklığı gidip nemli kaldıktan sonra yaklaşık 5-6 fıs sıkıyorum ki bu bütün saçıma yetiyor . saçlarım ışıl ışıl , yumuşacık oluyor ve elektiriklenmiiyor . yağlı , yapış yapış bir his bırakmıyor aynı zamanda saçlarda , kırık oluşumunu önlüyor ve kırıkların onarılmasını sağlıyor. 1.5 aydır kullanmama rağmen hala neredeyse tamamen dolu  :) ben kendisini çok beğendim kesinlikle tavsiye ederim . Saç serumu kullananlar ve kullanmak isteyenler eminim ki memnun kalacaklar. Tekrar alır mıyım diye sorarsanız saç bakım ürünlerinde değişikliten yanayım genelde başka ürünleri de denemek istiyorum ama bakarsınız vazgeçip tekrar bunu kullanabilirim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder